Thursday, February 19, 2009

BLAZER Vs BAJU HUJAN!!!!


Halooo..actually kelmarin class kitorg ada photo session..tp hari ini baru dpt menatap wajah2 comel (glup!!comel ke??) yg amik bahagian dlm acara bergmbr beramai ramai iteww coz our clasmates yg sorg ni baru upload gmbr tu!!..hikhik..yg besh nye bile masing2 bleh dikategorikan sbg gila camera tahap kritikal..pantang suruh posing kan memasing..huhu..tp yg sgt la x besh tu bila blazer yg kononnya kitorg kne pakai utk tunjuk image ala2 corporate gitu mcm baju hujan!!!diulangi!!mcm baju hujan..besar gedabak!!wah complain je kan tau..hahaha..tp ape2 pun layan je..

U r on the candid camera!!

formal kononya!!huhu

kesengalan menjelma setelah pnat menunggu giliran utk letak no gilaran kt nama..hikhik

3 comments:

FARAMIELIA said...

HARUS KER CIK LIZA BUAT MUKA "SUCI" TU????X PA2 DORANG SURUH CIK LIZA MAKAN BANYAK TU...SO MORAL OF THE STORY..MAKAN BEBANYAK!!!!!

LIZA said...

wakakaka lana..blazer tu yg xde size kecik..da tau org2 zaman skang ni comel2 buat la baju pun comel2 kan..hahhaha

Nancy Edison said...

agaknya org yg buat blazer tu, ingat semua yg bakal pakai baju tu besar2 kot. manalah tukang wat blazer tu bajet saiz org yg pakai...